Valentino 07

47849-65



Pasteller är något jag verkligen tycker om. Snyggt till en solbränd hud och därför undviker jag dessa färger på vintern för att de gör att man ser blek ut. På Valentinos visning inför den kommande våren visade modellerna kläder i färgerna
ljusrosa, gult, ljusblått självklart mycket vitt. Hela kollektionen hade gärna fått hängt i min garderob. Kul att skjortsen håller i sig en säsong till. En återkommande detalj som jag själv tycker om är rosetten. Både som band i midjan och som skärp runt skjortsen.


47849-66     47849-67

Style

Kommentarer
Postat av: Katta

Skönt att se att man kommer få användning för alla shorts man shoppat på sig. Den långa vita klänningen liknar för övrigt Pinks brudklänning...

Postat av: Divina

jag är lika glad som dig, skönt att få användning av dem ytterliggare en sommar.

2006-10-09 @ 21:05:06
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback