Tenta i beskattningsrätt

Tentan är över och det känns riktigt bra. Rätt säker att jag klarade den & det är inte ofta jag känner så. Klar redan efter 3,5 h och ändå var det inte många kvar när jag gick. Vi fick sitta i en föreläsningssal och skriva. Alla ordinarie tentasalar var upptagna. Hade en meter till närmaste granne, om man ville fuska fanns chansen idag. Gick på stan en sväng när jag var klar. Köpte en pärlemofärgad ögonskugga på MakeUpStore. Fick hem den i en söt liten påse. Visst är det roligare att handla om man får det snyggt nedpackat? Jag tycker det iaf.

47849-115


Kommentarer
Postat av: beckram

skönt att tentan kändes bra. ja önskar att ja kommer att känna så på onsdag med!

2006-10-23 @ 16:49:43
Postat av: Divina

det kommer du göra, så mkt som du pluggat.

Postat av: Angel

Helt klart roligare

2006-10-23 @ 17:15:19
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: beckram

tack för att du tror på mig :) ne, uppdraget på henkel e från kontorsfixarna. annars brukar ja få uppdrag av skrivhuset. ska nog ringa proffice imon, dom ville att ja skulle höra av mig.

2006-10-23 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback