Kortkort hos Prada

Till våren kryper kjolarna uppåt, i alla fall om man ska tro Prada. Jag vet inte om jag själv skulle ta på mig något så kort så att jag visar trosorna. Med leggins eller strumpbyxor under hade det (kanske) fungerat men annars? Tveksam. Där går till och med min gräns för hur kjolen får vara. En annan nyhet är att skärpet stannar kvar i midjan ett tag till. Tittade igenom bilderna från visningen och upptäckte för ovanlighetens skull en finsk modell. 181 cm långa Suvi Koponen. I övrigt har Ryssland (och öststaterna) dominerat alla visningar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

åh jävlar!

Postat av: Divina

säger desamma, oj vad kort

2006-10-11 @ 19:05:23
URL: http://www.divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback