I´m back

Då var jag tillbaka igen efter besöket hos mitt hjärta. Varje gång går tiden lika fort och när man kliver på tåget för att åka hem känns det som man precis kommit. Väskan ligger ouppackad och det känns som man knappt behöver packa upp den för på fredag åker jag igen. Slutdestinationen på den resan blir Stockholm. När jag kom hem i eftermiddags var det bara att ta upp laptopen och ta tag i plugget. Skrivit klart och mailat iväg min del av teorin. Fick tillbaka PM 1 idag med godkänt som resultat. Nöjd med tanke på hur kritisk vår lärare är. Hittar alltid något att klaga på.

Ska in och säga hej till farmor som ska till sjukhuset imorgon och därefter blir det Ugly Betty. Om 16 milj amerikaner såg första avsnittet måste jag också göra det.

Kommentarer
Postat av: beckram

ok, och du hittar inte arbetet hos dig heller? Ugly Betty va bra, kommer nog bli så att jag följer de i fortsättningen :)

Postat av: Divina

ne det ligger i nedpackat i nån låda i källaren o jag vet inte vilken. har sparat det mesta från skolan sedan gymnasiet så det är rätt mkt

2006-11-08 @ 12:33:33
URL: http://divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback