Budgivning på V&R

Har knappt ägnat en tanke åt V&R kampanjen förrän jag kom hem från skolan. Det första man ser på alla nyhetstidningar är bilder på kaoset runt om i landet. Är fortfarande besviken att man iår hade uteslutit Halmstad som försäljningsstad. Budgivningen på nätet har redan kommit upp och jag har lagt ett bud på den hallonröda kjolen. Chansen att jag får den får anses vara minimal. Hört att det inte heller ska släppas på nätet. Det gäller att ha is i magen och vänta tills hysterin lagt sig och sedan försöka få tag på överblivna plagg som man inte lyckats sälja till överpris.

Lyckades någon komma över ett plagg?

Kommentarer
Postat av: sanna

nope! och inte sörjer jag för det heller. ^^ visserligen, kom inte kollektionen hit upp så. ;>

Postat av: Elizabet

Nä:( men jag kanske satsar på nätet vem vet:)

2006-11-10 @ 16:48:38
URL: http://Http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback