Behålla eller inte

På tåget hem fick jag en sms-avi från H&M att min beställning hade kommit till utlämningsstället. Kunde inte hålla mig utan åkte och hämtade paketet direkt. I det låg jeansen beställt i en mindre storlek, partytoppen för 29:50 och den omskrivna siden-tubtopp-puff-klänningen. Både jeansen och toppen behåller jag men är väldigt osäker på klänningen. Var inte riktigt som jag tänkt mig. Kan inte sätta fingret på vad som inte stämmer men det känns inte 100. Som vanligt är den lagom i midjan men en aning liten över bröstet. Behålla eller inte, det är frågan.

Kommentarer
Postat av: sanna

hursomhelst roligt med h&mpaket :)

Postat av: Josefine :o)

Jag fick också min klänning igår och jag älskar den!!!! :)

2006-11-22 @ 11:38:47
Postat av: Divina

jag ska inte behålla mig, kändes lite billig när jag fick på den samt en aning lite över bröstet. kul att du e nöjd

2006-11-22 @ 12:29:47
URL: http://divina.blogg.se
Postat av: Josefine :o)

Passformen är inte det som är mitt problem, snarare när jag ska använda den, mer än till nyår? Kanske är bättre att spara pengarna till något mer användbart?

2006-11-22 @ 14:01:40
Postat av: Divina

det är ju en typiskt nyårsklänning, andra tillfällen kan vara en större fest eller födelsedag när man ska klä upp sig. jag hade behållt min om den suttit bättre på mig.

2006-11-22 @ 16:41:04
URL: http://divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback