Aj mitt huvud

Vaknade imorse med en sprängande huvudvärk (nej jag är inte bakis) och den har släppt än. När man som mest behöver en värktablett finns inga hemma. Hoppas att det går över snart. Såg gårdagens avsnitt av "Deal or no Deal" tillsammans med varm choklad med vispad grädde som blivit över från igår. Därefter blev det Idol som vi missade i fredags pga innebandyn. Undvikit alla tidningar och löpsedlar hela helgen för att inte få reda på vem som åkte ut. Lyckades faktiskt med det. Erik överraskade mig verkligen. Ett av de bästa jag sett sedan serien började. Fast med överraskande är väl att Danny åkte ut. I eftermiddag blir det att följa slutspurten i allsvenskan på tv.

Stockholm om 5 dagar

Kommentarer
Postat av: adeline

Usch vad jobbigt med huvudvärk. Hoppas det blir bättre!

Postat av: Divina

nu har huvudvärken äntligen släppt

2006-11-05 @ 21:19:19
URL: http://divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback