Skynda skynda Asos

Heldag i bibblan följt av fika med vännerna. Idag var det tugnt att plugga. Tiden gick långsamt och det känns som jag läser om samma saker hela tiden. 
Hade hellre haft tentan på torsdag men någon vill jävlas med oss och lägga den två dagar före julafton.

Min tilltänka
nyårsklänning kom från Asos igår och typiskt nog var den för liten. På posten sa de idag att paketet inte hinner komma fram före jul och detta betyder att jag absolut inte kommer att kunna ha den på nyår. Är jättebesviken för jag gillade verkligen klänningen och den hade varit perfekt.


Kommentarer
Postat av: beckram

ja, det kanske vi kommer att göra!! fast jag kommer nog att befinna mig mycket i dina hemtrakter om vi får som vi vill ;) vad ingår i det du har sökt här?

Postat av: Emmy

Har också tittat på denna underbart snygga klänning. Synd att du inte kommer hinna få den... Lider med dig!

2006-12-20 @ 10:10:07
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Emmy

.... har inte beställt den.. tyvärr.

2006-12-20 @ 12:44:55
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback