Julklappar från pojkvännen

47849-234

Bättre sent än aldrig. I förrgår fick jag äntligen mina julklappar från min älskade pojkvän då vi inte kunde vara tillsammas på julafton. Istället fick vi ha vår egna lilla jul ihop i förrgår. Jag var riktigt förväntansfull över klappöppningen, alltid lika spännande att se vad man får och om det man själv köpt är uppskattat.

Till Freddan hade jag köpt prydnadssaker till hans lägenhet, vilket han verkade vara glad över att få. I det första paketet jag fick låg det jag önskat mig länge, Sex and the city boxen. Har redan tittat igenom en säsong. Man tröttnar aldrig på den serien även fast man sett alla avsnitt flera gånger.
I det andra fanns ett set från hanky panky, världens skönaste underkläder.

Är jätteglad för båda presenterna men vilken tjej skulle inte bli det?


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag fick oxå boxen, jag älskar den. helt underbar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback