Efterlängtat jullov

Äntligen har jullovet börjat, som jag sett fram emot det. Speciellt när alla vänner varit lediga hela veckan medan man själv suttit och möglat i biblioteket. Och så var det tentan. Satt hela tiden ut, 5 timmar och det behövdes verkligen. Körde fast på redovisningsfrågorna och det resulterade i tokstress. Som tur är kände jag igen de sista frågorna annars hade jag aldrig hunnit. Om 3-4 veckor vet jag hur det gått.

Direkt efter tentan åkte jag till jobbet & kom hem för en stund sedan. Nu är jag riktigt seg i både huvudet och i kroppen, varit en lång dag. Ska pynta resten av rummen ikväll. Granen satte vi in igår.

Jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: beckram

får hålla tummarna båda två för att det har gått vägen för oss! hur länge har du jullov? god jul till dig!

Postat av: beckram

Jag har inlämning av våra två PM den 9 jan, redovisning av verk.styr. PM den 11 jan och tenta i personalekonomi den 13 jan. Fullt upp den veckan. Sen börjar jag den 17 jan igen med Arbetspsykologi. När börjar du i gbg?

2006-12-23 @ 09:59:19
URL: http://beckram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback