Biolördag

Det var evigheter sedan jag var på bio. Riktigt synd för just nu går det flera filmer jag vill se. Är nyfiken på Marie Antoinette. Bio är ett perfekt lördagsnöje och eftersom Freddan är här i helgen tänkte vi gå och se den senaste Bond-filmen ikväll. Hört av flera att den ska vara bra och det låter lovande.

Sprungit på stan idag, i ösregn. Köpt champagne och annan dricka tills imorgon kväll. Freddan köpte två tröjor på MQ medan jag kom hem tomhänt. Deras (riktiga) rea börjar nästa vecka och jag har sett ut några godbitar jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: beckram

pluggandet är snarare ett måste för att bli färdig med alls. Verk.styr. PM:et börjar ta form, har skrivit 15 sidor hittills. Personalekonomin började vi skriva ihop idag och vi är nöjda så långt som vi har kommit. ska se till att få tentapluggat nästa helg, sen får ja se hur mycket det blir i den veckan som tentan går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback