Sol

Sov som en drottning inatt en nybäddad säng. Sover aldrig så gott som jag gör i nya, rena lakan. Nybakat till frukost för andra gången i helgen och sedan iväg till golfbanan. Om vädret igår var uruselt var det toppen idag. Strålande sol på en molnfri himmel. Perfekt golfväder. Själva spelet gick sisådär i början och jag var så arg på mig själv att jag inte gjorde bättre ifrån mig. Mot slutet blev det bättre och det känns bra. På tisdag efter jobbet är dags för lektion igen, då ska det övas puttar.

Tvätt och städning är vad som gäller resten av dagen. Sedan slänga sig i soffan och kika på US Masters.


Kommentarer
Postat av: Bea

Visste inte att du blivit en sådan golffantast... men det är kul för dig tycker jag. Hoppas det går bra på dina träningar.. Själv har jag ju inte riktigt fastnat för den där sporten, men det kommer kanske på äldre dar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback