Nummer fyra

Det fina vädret håller i sig, ljuvligt. Dessvärre tvingas man tillbringa större delen av dagen inomhus trots att solen skiner. Borde vara förbjudet att jobba dagar som denna. Det är bara att hoppas att solen tittar fram helgen som kommer.

Efter jobbet åkte jag till golfbanan för lektion med min tränare. Inte spelat på över en vecka eftersom jag var iväg i helgen och det kändes lite ovant i början men efter några slag blev man varm i kläderna. Testade att slå med en ny klubba idag och även om jag var nervös i början gick det över förväntan.
Måste ringa och boka in fler lektioner innan de bästa tiderna tar slut. Och sedan är det nog dags att öppna teoriboken om jag ska klara testet om några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback