Mera golf

Det blev en heldag på golfbanan idag. Två rundor på korthålsbanan, lunch på golfrestaurangen med svärmor och sedan ytterligare en runda. Solen tittade fram emellanåt och var det riktigt härligt att vara ute på banan. Längtar tills sommaren då man kan spela i shorts och topp. Slippa vattenfyllda gräsmattor och blåst.
Var bara ett poäng ifrån att få spela på riktiga banan och då har jag bara tagit en lektion. Riktigt stolt över mig själv, trodde inte att det skulle gå såhär bra.

Tillbaka till verkligheten och jobbet imorgon. Om vädret tillåter kanske det blir en runda i veckan annars har jag nästa lektion med tränaren på lördag. Då är det puttning och närspel som gäller.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ooh vad härligt! Sjäv ska jag till tjeckien i sommar på golf-semester :) Längtar som bara den!

Postat av: Katta

Vad kul att du golfar =) Min kille golfar så jag har funderat på att gå en intensivkurs, hm någongång... Bara testat med honom o det är verkligen kul! Ha en mysig kväll, kram!

2008-04-07 @ 18:11:15
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback